'Mawar Fareeda' Sindir Pelanggan Lagi?

Seperti masih tidak mengambil pengajaran dari kejadian yang lalu, admin page Mawar Fareeda Fanpage sekali lagi menimbulkan masalah sekali gus menjejaskan imej syarikat pengeluar tudung Fareeda tersebut dengan menyindir pelanggannya secara terbuka di Facebook.

Kelancangan ‘mulut’ admin Mawar Fareeda Fanpage ini bakal memaksa Mawar sekali lagi memohon maaf secara terbuka kepada pelanggan mereka.

Baru-baru ini seorang pelanggan yang juga peminat tudung Mawar mengadu sikap kurang ajar admin page tersebut yang menjawap seolah menyindir beliau.

Dalam komen tersebut, pelanggan Mawar mengadu tag jenama Fareeda mudah terkeluar walaupun baru pertama kali memakainya. Namun admin page tersebut membidas dakwaan tersebut dan menyindir pelanggan itu kononnya tidak percaya dengan  masalahnya dan tidak menjawap sebagai seorang yang profesional dalam hal ini .

Admin page tersebut turut memberitahu jika dikikis dengan pisau sekali pun, tidak mungkin tag mereka terkeluar seperti ingin menyindir bahawa pembeli tersebut tidak membeli yang tudung yang Asli

Nampaknya admin page Mawar ini tidak serik walaupun sudah beberapa kali ditegur mengenai sikapnya yang tidak menghormati hati dan perasaan pelanggan.


Sepatutnya admin page Mawar harus lebih banyak bersabar dan melayan pelanggan dengan lebih profesional, bukannya mengikut emosi seharuntya menggunakan perktaan yang menerangakan dan memberi sedikit nasihat dalam permasalahan tersebut dan bukanlah menjawap secara beremosi semata-mata.

0 Response to "'Mawar Fareeda' Sindir Pelanggan Lagi?"

Post a Comment